Časté dotazy
- Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete jej vrátit do 50 dnů bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete zde:
- Je možné si vaše zboží prohlédnout v kamenné prodejně?
Bohužel kamennou prodejnu neprovozujeme. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu domova a do 50 dní nám jej nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
- Chtěl/a bych v objednávce uplatnit slevový kód. Jak to mám udělat?
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložte kód, na jehož základě se vám odečte sleva.
- Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód. Mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis, naši operátoři vám objednávku upraví, pokud již nebyla uhrazena nebo zpracovaná.
- Objednal/a jsem si u vás zboží, ale neobdržel/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mohu očekávat.
Po dokončení objednávky vám přijde potvrzující mail o jejím přijetí. Pokud jste jej neobdrželi, je možné, že se vám objednávku nepodařilo dokončit, nebo vám potvrzovací email spadl do složky s nevyžádanou poštou. Pokud si i tak nejste jisti, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte naš zákaznický servis na tel. čísle 314 004 540 nebo mailu info@rodinnebaleni.cz.
- V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly.
Objednávku zaplaťte na náš účet č. 2001438812 / 2010 Fio banka. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím mailu či přehledu objednávek po přihlášení na našem webu. V případě, že si ani tak nejste jisti, jaké údaje máte do platebního příkazu zadat, kontaktujte náš zákaznický servis.
- Posílal/a jsem zboží k reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle 314 004 540 nebo mailu reklamace@rodinnebaleni.cz